Ana içeriğe atla

Khuz

Başa çıkamıyorum, içimin çarkları gıcırdamakta
İlk yangınlarım,son yangınlarım
Bunları hep yanılgılarım söndürmekte

Bütün söylenenler saklamak için

Dünyanın kiri sıçramış

Kör bir mecaz kullanılmış
Hayatımın en yalnız yerinde
Bu kadar yalnızlık beni kalabalık yapar
Beni bulamazlar diye korkuyorum

Aradığım ezgiyi
Bulmanın bunalımda yitiriyorum

Okyanuslar ,çöller,dağlar geçtim
Aradım
Çiçekle,ağaçlar,balıklar ve kuyular vardı yolumda
Sordum
Aradığım yola başladığım yerde kalmış
Dönemem çok yoruldum

Yorgunluktan bitap düştüğümde
Ayaklarım kanamaya başladığında
Anladım
Hep aynı yerde olduğumu
Anlamak karışıp kanıma sarhoş olunca
Aynı yerin çok uzaklar olduğunu

Başa çıkamıyorum içimin çarkları gıcırdamakta
İlk yangınlarım son yangınlarım
Bunları hep yanılgılarım söndürmekte

                                                            Safa Çakır

Yorumlar